121922

Sorrysorry för usel uppdatering! Ska försöka bättra mig lite! 
Idag har jag jobbat på snicken hela dagen och sålt korvar och glasss! Blir likadant imorgon! Efter jag jobbade idag åkte jag hem sen bytte jag om sen gickk jag ut i spabadet med mamma och pappa och mös ett tag! Sen gick vi in och beställde pizza och myste! Sen drog jag till hemmakväll och köpte lite godis och nu sitter jag i min säng och ska se lite glee! 
På mndag ska jag till skolan sen ska ja till stan med Sara och köpa ett par vinterskor och kanske någon fin tröja eller nått, vem vet? Fick precis barnbidraget och hade 800 sen innan sen så får jag min lön snart så det är CASHFLOW! ella hur de svavas! Nej nu ska jag se på glee och susssa! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0